Bebeğim 20 günlük 2 numara bebek bezinden 10 tane kaldı 4 kilo kızım . 1 paket 42 Li bebek bezi alacağım ama bir paket daha alırsam Migros’ta %60 indirimli gelecek 2 numara . Sizce çok mu olur toplam 84 adet bebek bezi . Hemen 3 numaraya geçmezler değil mi ? Alıpta elimde kalsın istemiyorum