Bebeğim 2 aylık olacak bir gogsumde çok tazikli demicek gibi süt akiyor çocuk emerken tıkanıyor ve ağlamaya başlıyor bidaha da almıyor memeli😔o teki göğsümde ise damla damla akıyor onu verdiğim zaman da almak istemiyor ogosumu ne yapmalıyım tek meme mi emzirmeliyim tazikli olanı yani onu sık sık emzirsem tazigi artarmi bı bilginiz var mı