simsekmevlude Merhaba anneler 6 aylık ikizlerim için sularını ayrı içebilcekleri alıştırma bardağı istiyorum am nasıl bir şey almalıyım bilmiyorum..Kullanıp memnun kaldığının önerebilecepiniz ürünler var mıdır?
eylulnisa_20 Wee baby 15 gün önce önce aldım 35 TL gayet memnunum , akıtma vs yapmıyor kızımda suyunu çok güzel içiyor