Eveeetttt…. Basardim sonunda gece beslenmesini daha doğrusu gece biberon bagimliligini biraktirdim. Uykusu hemen duzene girdi inanamadim. 19 aylik kizim var. Emzirmeyi kestim ama gece formül sut daha sonrada normal sute gecis yapmıştım. Artik yatmadan once ve gece de surekli kalkıp süt istiyordu. Aslinda istediği biberondu. Uykusuz geceler canima tak dedi ve buna son vermem lazim dedim. Aşamalı olarak gece beslenmesini kesmeye basladim. Once sut miktarini azalttim ustune daha cok su koydum. Sonra gece 3 biberon iciyordu 1 ini kaldirdim. Evet iki gun agladi ama sonra 2 biberonla devam etti. O iki biberonunda yavas yavas miktarlarini azalttim. Sonra 1 biberon daha kaldirdim. Eveeeett yine onu ictigi saatlerde kalkti ve agladi. Ama her türlü uykusuzsam en azindan bunu cozersem umut vardi.zaten iki gun aglayip susuyodu. Pispisla oadi kucakla odada gezdir cok inat yapiyorsa bardakla su ver taktigi uyguladim. Artik uyumadan once 50 cc onunda yarisi su.gece de 40 cc yarisi su seklimde bikac gun devam ettim veeee uykudan onceyide kaldirdim. Zaten az ve cogu su olunca biyerden sonra onu eski zevki vermiyor. 1 hafta sonra binggooooo gece de vermedim sadece uyamdiginda bardakla su verdim. Evet birakti ve uykusu ciddi derecede duzene girdi. Simdi uyansada hemen azicik su veriyorum bardakla ve uyuyor. Aglamak yok inatlasmak yok. Uykusunu bolmek bile istemiyor. Ayyyyy yillar sonra ben de uyuyorum beeee🥳🥳🥳🥳