Uuy Geçmiş olsun, içinizi rahatlatmak için bir doktora gösterebilirsiniz.
Kötü bir anne değilsiniz, hepimizi bir şekilde eksik kalıyoruz ama böyle konularda dikkatli olmak lazım, biz bile makas/bıçak kullanırken tedirgin oluyorken, bebek elinde düşünemiyorum.