Ask2 1PrensAnnesi doktorunuzla detaylı görşşmeyi deneyin ısrar edin merak etme hepsi gecer biraz süreç zor oluyo bizmkide 9gün kalmıştı
1PrensAnnesi Ask2 her gün konuşuyor bilgi alıyorum ama yenidoğan doktorları hep bi arada konuşurmuş bizimkide öyle hiç net değil umut verici filan değil birazda bu yaralıyor beni
1PrensAnnesi Yaseminnnnn93 21 gün oldu cnm valla oğlumda önce enfeksiyon sonra ondan sebep havale geçirdi havaleden sebepten beyinde pıhtı oluştu onu eritmeye çabalıyolar acaba havaleden ötürü sizin çocukta bi sıkıntı oldu mu nörolog filan görmüş müydü?
Yaseminnnnn93 1PrensAnnesi ilac kullanıyoruz nöroloji gördü uc ay sonra eeg cekilcez dedik iste haftaya eeg cekilcek ama. Ilaca devam
1PrensAnnesi Cigdemsenol ah o entübe kelimesi bile öyle yaralıyo ki beni 21 gündür entübe yatıyo içim içimi yiyo valla inşallah benim evladımda sağlıkla gelir bana ya dediğin gibi çok zor çok
Cigdemsenol 1PrensAnnesi Emin ol gelecek. Sen bol bol dua et, güçlü ol, ona bol bol süt biriktir. Onlar çok güçlü. Ama güçlü kalabilmesi için sana ihtiyacı var bırakma kendini annesi ❤
1PrensAnnesi Yasemintutku dua et olurmu 🤲🏻 Kimin kime duası geçer yalnızca Allah bilir belki senin duan bize kabul olur sağlıkla gelir yavrum
BuseCan 1PrensAnnesi çok geçmiş olsun canım merak etme çıkar sonra da nasıl büyüyor dersin. Sen sütünü sağ ver o senin sütüne gücüne ihtiyacı var. Bizde prematüre doğduk 1 ay kaldı yoğun bakımda . Emin ol prematüre bebekler daha savaşçı ve güçlü 🙏🏻
1PrensAnnesi BuseCan doktorda öyle diyor dayanır korkma diyor ama içim içimi yiyo işte entübe olduğu için beslenmiyoda 😞 sütleri sağıp buzluğa atıyoruz
Minnossareannesi 1PrensAnnesi Ben üzüldüm Yaa çok zor 😞 dua ediyorum sizin için inşallah hemen kavuşursunuz
Mom090 1PrensAnnesi onlar güçlü minik savaşçılar içini ferah tut kavuşacaksın yavruna 💖 çok çok geçmiş olsun 🙏🏼
1PrensAnnesi Mom090 ah inşallah cnm benm çıksın buraya kocaman yazıcam kavuştuk diye dua et nolur yavruma
BuseCan 1PrensAnnesi oh maşallah korkmana gerek yok o zaman kilosu falan iyi bebeğin de hemen toparlar. Sen güçlü ol yeter 🙏🏻 Bir bakmışsın kollarında sadece bu süreç biraz yorucu oluyor ama kollarına aldığın zaman geçiyor emin ol 🙏🏻
1PrensAnnesi BuseCan inşallah cnm benm bi gelsin pamuklara sarıcam onu oy ne zor gebelikti ne zor doğumdu hala çekiyorum ne zor oldu ya
Ardabusraarhan 1PrensAnnesi rabbim en kısa zamanda yavruna sağlıkla kavuştursun seni. Yüzünü güldürsün canım benim. İnan tüm kalbimle dualar ediyorum sen ve bebeğin için. Rabbim senide buradaki bütün anneleride evladından hiç ayırmasın.