Merhaba anneler 7 aylık olmamıza bir hafta kaldı oyun aktivite olarak neler yapiyorsunuz ? Ben bebegime kitap okuyorum oyun kartlarına baktiriyorum tekerleme söylüyorum cee oynuyoruz egzersiz yapıyoruz biraz. Bunların dışında siz neler yapıyorsunuz ne önerirsiniz