Deletedmom0031 zaten zorunlu değil mi bana sağlık ocağında aşıları yatırmazsanız cezası var dediler ilk ay yaptırdım orda sonra ben evime döneceğim dedim polonyaya, bi kağıt yazdırdılar orada olduğum için burda aşıları yaptırmayacağım falan yazdım imzaladım ve numara verdiler her asiyi yaptırınca ara bize haber ver biz sisteme yapıldı olarak girelim dediler