Ayse588 Merhabalar kızım 9 aylık olucak anne yanı beşiğinden artık tutup kalkmaya başladı nunanın kalitesi inanılmaz biliyorum fakat fermuarlı çıkış bölmesi varmı acaba bilgisi olan varmı birde bu bölüm çok mu gerekli kendi çıkması açısından