Mombaby123 Kizlar kizim 2 ay 22 günlük rota aşısı yapacağız 90 günlükken doktorumuz öyle söyledi ben ondan sonra memlekete gidecem de sizde ateş ishal huzurluk yaptım o nasıl geçti sizinki???
Ogulcan Mombaby123 canım benim bebeğime yaptıramadım alerjimiz olduğu için ağır gelir dedi risk alamadı ama aynı gün doğum yaptığım arkadaşım yaptırdı hiç bir sorun yaşamadı ateş halsizlik vs olmamıştı
Mombaby123 Olric11 aslnda herkes rota olmuyo biz işte tebbir amaclı yapıyoruz ilçedeyim allah korusun bi şey olsa hastalansa adam akıllı hastane yok benim yiğenim oldu rota 4 gün hastanede kaldı ve 10 gün atlatamamsdi merkez de olsam belki yaptrmazdm bende
Mucizelerimm Htcsnc Mombaby123 Brna-34 kızlar benm çocuk reflüsü var aşıdan 10 dk sonra kustu etki etmemişmidir acaba nasıl bi yol izlicem bilemiyorum tekrar yaptırmakta ne biliyim 😒
Asenana Mombaby123 hicbir yan etkisi yok zaten tadını da çok seviyo genelde bebekler şapur şupur yutuyorlar:)
Olric11 Mombaby123 Allahım tüm yavrularımızı korusun inşallah 🤲 ben de yaptırmak isterdim ama malesef çokda kararsızdım alerjimiz çıkınca kaldı
Htcsnc Mombaby123 evet 3. Ve 5. Aylarında yaptırdık bizde iki doz hiç bir yan etkisi olmamıştı. Ama insan çok korkuyor bende çok tedirgindim. İnşallah hiç bir sıkıntı yaşamazsınız
Mombaby123 Htcsnc bende tedirginim biraz ama napalim mecburuz iyilikleri için bi de belk siz merkez de falan oturuyosnzdr ben ilçedeyim doktor skntim var inş bizde yasamayamz çok saol canım benim