Lilyam Bebeğimin başında konak çıktı ve sürekli eller elleri başında kaşınıyor sanırım zaten saçlarıda dökülüyor ellerinden saç topluyorum sürekli, ağzına gitmesin diye… Sizin bebişler de konak çıktı mı çıktıysa ne yaptınız, nasıl geçirdiniz
Birkizbiroglan Lilyam zeytinyağı sürüyorum biraz bekliyor, daha sonra birde bebek yağı döküyorum 10 dk öyle bekledikten sonra ince bir tarakla tariyorum. Zaten dökülüyor. Ben ilk seferde yaptığında bitmişti. Çok az kaldığı için diğer banyosunda yine yaptım bir daha tekrarlaması.
Pitpitbebe Lilyam ben de banyoda ilk saçını ısladım o konak biraz kabardı 10 dk sonra chicco nun konak tarağı ile bastırarak taradım doktorum birşey olmaz bastır dedi ben korkmuştum tam bıngıldağın üzerinde diye
Beyzasim Lilyam banyodan önce zeytinyağı sürüp az bekleyip ince tarakla çok bastırmadan tarayın. zaten kabuk kabuk kalktığını görürsünüz bunu her banyo öncesi yapın bizimki 1 haftada baya azalmıştı.
Busraaasil Lilyam valla doktorumuz bir krem yazdı iyikide yazmış sürdük ne konak kaldı ne dökülme dökülen saçları geri çıkmaya başladı bile sorun bı isterseniz doktorunuza
Ef24 Zeytinyağı sürüp pamukla, yarım saat bekletiyorum Konak tarağıyla da tarıyorum öyle duş aldırıyoruz baya azaldı
mervemalkan Bende Zeytinyağı sürüp birazcık bekliyorum. Banyo sırasında da normal Bi Fırça tarak ile geriye doğru tarıyorum bastırmadan. Sonra normal şampuanı ile yıkıyorum. Çok çabuk kalkıyor yumuşadığı için. Biz böyle kurtulduk. Umarım sizinde çok sürmez 😊