Esen_93 evet bizde de yaramadı maalesef. Doktorumuz en son bir fitil verdi ama henüz vermedim hiç bebeklerde 1 haftaya kadar kaka yapamaması normalmiş öyle diyorlar ama insanın içi hiç rahat etmiyor çünkü büyük insan dayanamıyor o kadar. Kulak çubuğuyla zeytinyağı sürmek dışında enjektör ile lavman gibi poposunun içine biraz zeytinyağı sıkmayı da öneriyorlar