Merhaba kıZlar, sağ göğsüm mastit oldu. Gerçekten günlerdir perişanım. Başlangıçta bi misket büyüklüğünde olan düğüm masaj falan yapmama rağmen açılmamıştı. Şimdi kocaman bi kitleye dönüştü asla yumuşamıyo. Ateşlenme, üşüme, eklem ağrıları cabası. Doktorum antibiyotik verdi onu kullanıyorum 3 gündür bol emzir dedi ama bebek o göğsümü ememiyor. Ben de sağıyorum ama bana mısın demiyor ya. İşe yarar çözümleriniz nedir, gerçekten umuda ihtiyacım var. Hiç bitmicek gibi hissediyorum tüketti beni. Ve ameliyatlık olucam diye korkuyorum