kizanasiyim Bebeğinize kaç aylıktan itibaren ekmek verdiniz hanımlar? Sütle doyan bebek ekmek olmadan da doyabilir sanırım 🙈 yine de emin olamıyorum. Bir kez kendim yaptım ertesi güne çok kurudu veremedim. Sizler ekmek veriyor musunuz?
ikizerkekannesi kizanasiyim tam buğday veriyorum ben 11 aylık civarı başladım 16 aylıklar şuan sabahları 1 dilimin içini yerler artık karbonhidrata ihtiyaçları var pilav makarna sevmediler çok bende o açığı ekmekle kapatıyorum
Aslancikk kizanasiyim canim ben kendim yapıyorum ekmeğini pişirip dilimleyip buzluğa atıyorum ihtiyaç oldukça çıkarıp çorbasına kahvaltısına kullanıyorum..ekmeğin hamuruna yumurta irmik mısır unu tereyağ tam buğday unu yoğurt maya koyup cıvık yoğuruyor um pişince kek gibi pamuk gibi oluyor
kizanasiyim ikizerkekannesi pilav makarnayı denemedim daha ben. 10 aylık kızım. Sürekli kabızlık sorunu yaşayınca ekmekten de çekiniyorum. Çok da acele etmeme gerek yok o zaman. Sizin verme amacınız da doyurmak değilmiş
ezgip 11 aylık olucak ısrarla vermiyorum. Ekmek kan şekerini yükseltip erken acıktırır diyor uzmanlar. Bebekler içn de geçerlidir bence
kizanasiyim ezgip beyaz unlu ekmek için öyle de tam buğday çavdar falan var. Onlar tok tutuyor bizleri. Ama bebekler için kararsızım bir yanım sütle doyan bebekti diyor. Bir yanım da yetişkinlerin ekmek yemeden doğmadığını söylüyor 🤷♀️
ikizerkekannesi kizanasiyim kabızlıkla hepimizin başı belada valla kaç ay geçti hala devam ediyor🤦🏻♀️ Yok ilk zamanlar amaç doyurmak değildi ama büyüdükçe ekmeksiz yedikleri kahvaltı çorba tok tutmamaya başladı öyle olunca bazen 1 bazen yarım dilim ekmekle destekliyorum
kizanasiyim ikizerkekannesi anladım teşekkür ederim. Bir de kendim yapıp buzluğa atmayı deneyeceğim bakalım. Bu arada büyük bebek annesi bulmuşken sorayım. Halen meme/mama vermeye devam ediyor musunuz yoksa sadece ek gıda mı artık
kizanasiyim Aslancikk ben de yaptım bir kez ertesi güne bayatladı sanki. Ama buzluğa atmak aklıma gelmemişti. Bir de öyle deneyeyim bakalım
ikizerkekannesi kizanasiyim mama ile beslendiler hala devam ediyorum sabahları ilk kalktıklarında (kahvaltı hazırlanasıya aç kalmasınlar diye)birde akşam yatarken veriyorum rica ederim 🌸