Arkdaşlar herkese hayırlı günler öncelikle,bikaç aklıma takılan sorıları sormak istiyorum bebeğim bu gün tam 1 haftalık, 36 haftada 2380 gram doğduk, iki gün kontrole gittiğimizde doktor sarılığı var hafif dedi ama 11,7 cıktı normal dedi iki gün dikkat et emmesine dedi ama bu iki günde de ortalama 2 saat sraşıklarla 10-15 dk emiyor. Mesela bu gün
7.40- 15 dk
09:10-10dk
11:00-15 dk
13:00-30 dk
Araşıklarla emdi. Sütüm geliyor ilk 5 dk hızlı geri kalan dakilarıda uykuyla yavas yavas emiyor, sabah akşm 30 ml mama veriyorum. Sizce bu beslenme yeterlimi?
bir diğer sorum dün aksam üzerinden beri kaka yapmıyor ama her bezi çişli ağır oluyor ve son kakasını eski kakalarının 5 adetinin toplamı kadar dolu dolu yaptı, ama o kaladan sonrada şu saat oldu daha yapmadı normal mi sizce?
bir de böyle ıkınıyor kızarıyor gazını cıkaramıyot gibi biraz öyle duruyor sonra rahatlayıp uyuyor, dr ilk hafta gazı olmaz dedi ama böyle bir sılıntısıda oluyor
çok sordum kusura bakmayın ilk bebeğim bende onun dilinden anlamaya calısıyorum yanıtlar için simden teşekkür ederimmm