Elizaninanasi01 Kızlar geçen aylarda borcum vardı bi çeyrek 820 liraya almıştım şu an 689 lira acaba tekrardan yukselir mi yoksa daha da iner mi altına yatırım yapmanın tam zamanı bence borcu olanlar için de güzel bı fırsat
bitanem123 Elizaninanasi01 tamda bende bunla işgili post acıcaktım görümcem düşer dedi beklıyorum. Kenarda 1 çeyreklik param var almak istiyorum malum 1 sene içerisinde 400lerden 800leri görmüştü
Guligul Elizaninanasi01 ayy dussun artik altin dolar euro bitcoin borsa ne varsa dussun artik! her sey yuksek her sey pahali yildik artik! Gecen sene 1300 tl ye yaptirmadigimiz bir urune su an 2600 tl fiyat verdiler 🤤 yeter valla yeter!
Berenkooommm Elizaninanasi01 bizim kuyumcumuz çıkacak dedi düğün zamanına doğru yani nisan başına falan çıkıcakmış bizee bozdurucaktık bozmam asla bekleyin dedi
Elizaninanasi01 Guligul ahh nerdee bu dönemde zenginler daha da zenginleşti fakirler aç duruma düştü Allah yardımcilari olsun inşallah kıt kanaat geçiniyoruz
Mom080 Elizaninanasi01 biz de zarar.ettik 50 bin TL uçtu gitti kuş uçtu beybi😁 aldığımız haberlere gore de daha da düşecek diyorlar
Melo04 Elizaninanasi01 bir süre daha düşecek ama 200 yada maksimum 250 daha düşer sonra tekrar yükselmeye başlayacak yavaş hızla cnm
Cinarinannesi00 Elizaninanasi01 biz dün kuyumcudaydık 3-4 ay kadar daha düşmeye devam edebileceğini söylemişti canım ama işte hiç belli olmuyor yatıyoruz kalkıyoruz bi anda hopp ya düşmüş ya yükselmiş 😊
Minika54 Elizaninanasi01 biz de vardi biraz 2 hafta ünce satik yoksa çok zarar edecektik 2500 bin zarar etik.
ErvaKoc Düşme yükselmeyi bilemem ama eşim zamanında kuyumcuydu suan memur da bıraktı esnaflığı ama altın gördüğü fiyatı bi daha görecek diyo bi ara uçtu hatırlarsanız o fiyatlardan söz ediyor zaman belirtmeden tabi 🦋