Kızlar bu normal mi ya 3 ay 19 günlük kızım 3 aylık saglık ocağı kontrolunde 6100 idi şimdi 6250 filan olmus çok az almamıs mı? Sadece anne sütü ile besleniyorz uykusunda bi sorun yok çişli bez de var boyu uzamış biraz bu ay boya mı gitmiş anlamadım normal mi bu durum?