Metinazat benimde hamilelikte ayaklarim hep kabuk atti kaşıntıdan öldüm biri mantar dedi bir doktor kessin egzema dedi cok kötüydü 8 ay boyunca ayaklarım gece ağlıyordum kan içinde bırakıyordum limon sıkıyordum cok cektim egzema dedi başka bisey deil dedi şükür egzema deildi doğumdan sonra gecti ben doktorlara artk hic bir şekilde inanmiyorum 😑