Maviyesil121212 Mert_efe ben çok şükür öyle sıkıntılar yaşamadım hiç Ama ablamdan biliyorum hala söyler, çocuk doğduktan sonraki uykusuz günlerimi hamileliğe tercih ederim diye 😂
Mert_efe Maviyesil121212 dur sana sorim ben simdi hem hamilelikte cok çektim hem doğumda ablaninda zor geçmiş 2. Hamileligi aklimdan bile geçirmek istemiyorum ablanın 2. Çocuğu varmi ondada aynı şeyler oldumu😑
Maviyesil121212 Mert_efe 2. Hamileliği daha zor geçti yavrum ablamın, yeğenim çok uslu bir bebekti (2.si) ama uyumuyordu geceleri hiç baya zorladı ama şu an 2.5 yaşında iyi ki olmuşlar diyor. Herkesin yapısı farklı belki senin 2.si çok güzel geçer
Maviyesil121212 Mert_efe bebeği çok usluydu canım ama uyumuyordu geceleri, ablama sorarsan hamilelik her şeyden daha zor😂
Maviyesil121212 3children1mom bir kızım var kız kardeş de fena olmaz erkek de olsa iyi olur her türlü kabulüm sağlıklı olsun da 💓
3children1mom Maviyesil121212 Amin Allah can sağlığı versin bende de 3 kız var Allah gönlüme göre vermis hep kızım olsun istedim bende ☺️
Maviyesil121212 3children1mom maşallah Allah bağışlasın çok sanslılar 💓 ben de 2 kiz 1 erkek istemiştim ama 2den sonra kalacak sanırım😂
Flashtv [silindi] vardı ama sanırım hesabını kapatmış o cinsiyet işiyle başka birisi ilgileniyordu hatta tv programından teklif almıştı
3children1mom Maviyesil121212 3. Yu düşünmüyor musun 🤔 Gerçi düşünmeye kalmıyor Allah veriyor ne yaparsan yap Allah istedikten sonra bir bakmışsın hamilesin😂😂
Maviyesil121212 3children1mom 😂😂😂 şimdilik düşünmüyorum , bu konuyu 3 sene sonra konuşalım assssdfjddhshs😂😂
Maviyesil121212 Mert_efe 1. Biraz büyüsün, teze bebek kokusunu özlediğinde unutursun zorluklarını o zaman yaparsın 😂😂