Belissimo atak ayındasınız cok normal. Felaket uykusu deniliyor. 1 haftadır aynı durum var bizde de. Uyanınca uyutmaya calısıyorum. 20-25 dakıka sürüyo. Sonra 1-1.5 saat uyuyo. Pes etmeyin.
Bu arada 2-2.5 saat ayakta kalması dikkatimi çekti. Benim ki 1.15-1,30 arası gözlerini ovmaya baslıyor. Alıyorum uykuya kolay uyuyor. Gecenler de bir postta gordum aynı duger bebelerle.
Siz fazla uyarana maruz bıraktıgınız için de olabilir.