Mom9 mom006 deneyin tabi belki işe yarar ama bizde etkisi olmamıştı. Sonra sap simplex aldım o rahatlattı
Bhr28 mom006 yanında sap simplex damla da kullanmıştık. Günde 3 ya da 4 kez 1 çay kaşığı veriyordum ilk 3 ay kullandık
Esen_93 Bizde kullaniyoruz benim ki cok gazli. Biraz iyi geldi. Hala kullanmaya devam 3 ay 4 gunluguz. Doktorumuz 40 bittikten sonra bu surup kullanilabilir demisti.
Deletedmom_50 mom006 çok yararlı bir probiyotik, 3 ay kadar kullanmıştık. Bebeğinizin ayına göre doktorunuzun önerdiği ölçülerde kullanın siz de.