Yaren52 istediğim posta girip Özgür irademle fikrimi beyan etmekte bir sakınca görmüyorum ki öyle bir kural da yok. İsine gelmediyse cevap vermezsin olur biter ben yorumumu yaparım ve bunu sana sormam.
Eşin ciddi bir rahatsızlık geçirse ve senden birsey istese sende onu aramak içi. Can hiras çalışsn, sonra öğrensen ki seni denemiş… kendini kandırılmış hissetmez misin. Kalkmış bir de pamuk prenses yorum bekliyorsun.