Bebeğimi asla memeden kesmek istemiyorum. Biliyorum çok erken. Emzirmek isteyen onca anne varken. Ben tiryakisi olduğum sigarayı bile sağlıklı hamilelik sağlıklı emzirme dönemi için ağlayarak bıraktım ama artık bebeğimin sadece memede uyumasından tükendim. Doğduğundan bu yana gece gündüz sadece memede uyuyo. Ne evimin işini yapabiliyorum nede onun yemeğini. Uyumayı unuttum. Oğlum resmen meme bağımlısı. Artık o emerken ruhumu emiyo gibi hissediyorum. İyi bi anne olmak için her türlü fedakarlığa razıyım ama artık tükendim. Yer yatağında yatıyoruz sabaha kadar memelerim açık. Gündüz bir saat uyuyo ve memede. Normalde emzikte alıyo ama uyurken asla almıyo. Yaşayan var mı? Kesmek istemiyorum vicdanım razı gelmiyor