alikonunannesi ilk ay çok almasını beklemiyor Dr lar zaten. Siz doğduğu anı söylüyorsunuz bebekte de annede olduğu gibi ödem oluyor ve -200, -300 gr azalıyor iki gün içinde bebekler. Böyle olduğunu düşünürsek yarım kilo almış. Bundan sonraki aylarda bezleri falan dediğiniz gibi dolu ve kakalı ise ağız kenarlarından bile süt görünüyor ve emerken yutkunma sesleri duyuyorsanız ( her an duyulmaz zaten süt bi anda inmez ) ortalama 750-1000 gram arası alacaktır Allah’ın izniyle. Rahat olun. Bizim de aynı idi çünkü