Selam kizlar adetim yaklaşık iki haftadır geçti fakat adet olacağım günden itibaren kanlı akıntım oluyor ne adet oluyorum nede akıntım bitiyor neden böyle olabilir on gün önce kan testi verdim negatifti yinede gebelik payı var mıdır hastane de kısıtlı Hakkari deyim randevu aldım ama bir ay sonraya verdi tarih bı fikri olan varmı