Balkiz Arkadaşlar çok özür dileyerek söylüyorum sabah 9dan beri 4 kere falan büyük abdeste çıkıyorum ama zor yapiyorim 38 haftalık hamileyim artık doğum belirtisi mı bu
EMINARDAM Balkiz bir bilgim yok üstte kalsn bilen vardır belki kişiden kişiye değişiyor çünkü doğum belirtisi