[silindi] biberon emme duygusunu tatmin edeceği için gereğinden fazla yemiş olur. Emzirme sonrası kaşıkla mama vermeyi denerseniz anne sütünden eksik kalanı mama ile tamamlamış olur. 4. Ayda hareket etme, etrafı keşfetme isteği ile beslenme reddi sıklıkla yaşanıyor. Huzursuzluk atak döneminden kaynaklı da olabilir, dişten de olabilir. Günlük çişli bez sayınız nedir? 5-6 adet alıyorsanız sütünüz yeterlidir aslında.
sütünüzün miktarıyla ilgili tereddünüz varsa solgarın bira mayasını tavsiye ederim. Ben Doğumdan sonra başlayıp 8-9 aylık olana kadar kullandım ve çok memnun kaldım.