Bebeğim 3 ayından itibaren cizli bez sayısı azalınca anne sütüm yetersiz diye düşünüp mama takviyesi yaptım biberona alışınca beni bıraktı şuan mama emmesine rağmen iki defa cizli bez değiştiriyorum ama kupkuru bir şekilde 1 damla ya var ya yok öyle dolu dolu değil acaba bebeğim hiç su içmiyorum bir sorunmu var böbreklerinde korkuyorum ya eşim görevde gelir gelmez bir Dr giticem bunun için 6. Ayda kontrele gittim souekdim ama Dr her bebeğin farklı olacağını ve normal olduğunu söyledi