ezdam Merhabalar 🌸 Pınar cocuk sütü kullanan var mı ? kızım 1 yaşında bende vermeyi düşünüyorum da nasıl veriyorsunuz ısıtıp mı günde ne kadar veriyorsunuz ?
tatlisert ezdam ben 21 aylıkken vermeye başladım. O zaman doktoruma sorduğumda sabah akşam 1 çay bardağı ver demişti. Hafif ısıtıp veriyordum.
CankizimRavzam ezdam a101 milkino sütte çok güzel canım hafif isitip veriyordum ama benim kız sevmedi kefir iciriyorum bende
Papatyam-46 ezdam benim kızım 10 aylıktı vermeye başladım gece biraz ısıtıp veriyorum sabah kahvaltı yaptırırken de bir çay bardağı yine veriyorum
Dmt-01 ezdam kızım 14 aylık yaşına girdiğinden beri kullanıyoruz hafif ısıtıp biberonla veriyorum ben günde iki kez 125 ml veriyorum
Alinadefne Hafıf ısıtıp. Verıyosun. Canm bn ogluma vermiştım. Bımın. Dost sutunude vermiistım oda cok guzl devam sutu dost ta