minnosunannesi06 Kızlar oğlum 14 aylik sürekli dogdugundan beri dalin şampuan kullanıyorum değiştirmek istiyorum sizler hangi şampuan kullanıyor sunuz memnun oldugunuz hangisi iyi olan
Mehtee minnosunannesi06 dalin saclari 2. Gun yaglandiriyordu diye biraktim Hipp kullaniyordum oglum atopic yuzu var dustan sonra yanaklar kizarirdi sonra burdaki arkadaslarin tavsiyesi uzerine Mustela aldım. Vee tek gecerim butun sampuanlara bedel kuzenimin oflu 4 yaşında ona bile önerdim aldı oda memnun
Kavinsmom minnosunannesi06 uni baby ben memnunum. Ama dalinde kötü değil diye biliyorum ben, bir sorun mu yaşadınız ?
minnosunannesi06 Kavinsmom oglumun yüzü tahriş oluyor birde. BOynunda egzama oluştu ondan değiştirmek istiyorum
tosbikannesiii minnosunannesi06 atopik cilde uygun şampuan tercih edin biz minidolin kullanıyoruz memnunuz
Ef24 Minoris kullanıyorum. Memnunuz kokusuz parfüm bile yok içinde. Bübchen aldım bir de henüz denemedim
Ozgeruya minnosunannesi06 bübchen kullanıyordum simdi alerji durumumuz var mustela stelatopia kullanıyoruz