Sdt91 Mamajoo yu ilk aldığımda arkadaşım da benden görüp süt arttırmak için aldı oda çok pişman beyaz kapağın altında kalan parça birkaç kullanımdan sonra kapak onu yırtıyor. Üstelik firma sen diretmedigin sürece asla sana yardımcı olmuyor illa 15 kez arayıp sorunu bildirmen lazim o ona o ona aktarıyor sonra teli kapatıyorlar. Arkadaşım da bende birebir bunu yaşadık ilk yırtıldığında. Sonra siteden almak zorunda kaldım zaten makine 280 TL almistim. Ben 3 kez 59 TL ye parçasını aldım. Çekim gücü bir süre sonra yetmiyor. Kullandığım ürün ile ilgili fikrim bu siz araştırın işinize yarar birşey bulur memnun kalırsınız inşallah