Aysuduha labneli omlet denediniz mi acaba? Benim kızım da asla yumurta yemezdi ama bu tarifle yumurta yemeye başladı.
1 yumurta,
1 tatlı kaşığı labne,
1-2 tutam dereotu doğruyordum içine. Biraz tuz ekleyip tereyağında arkalı önlü pişiriyordum ve o şekilde yarısını yiyordu.
Şu an 18,5 aylık. Yumurtalı ekmekte yapıyorum öyle sevmeye başladı çünkü. Bu aylarda karbonhidrat düşkünlüğü olur demişti doktoru. İyice ekmekçi oldu.
Ekmekleri yumurtaya bulayıp (yumurta, süt, kekik, tuz karışımı) fırın tepsisine diziyorum. Sonra üstlerine de kaşar peyniri rendesi veya tel peynir koyuyorum. Bunu da seviyor hem ekmek yumuşak oluyor.