7 ay 6 günlük bebeğim var. Doğduğundan ver uykusu problem . Rutinler,saatler ne yaptıysam olmuyor. Bi yerde okudum gündüz uykularını düzenleyerek gece uykusuna katkısı olacağını söylüyordu . Destekli uyuyor hala ve çok huysuz mutsuz bir bebek .emzik başımızın belası olmuş durumda. Aramızda gündüz felaket uykusu denilen 20-30 dakikalık uykuları uzatabilen anneler var mı acaba nasıl bir yol izlediniz ?