Anneler selam bebeğim 3.5 aylık ve anne sütü + mama ile besliyorum ancak son zamanlarda bebegim meme emerkende mama yerkende cok hareket ediyor ve fazla hareketli oldugu icin meme agzindan cikarip tekrar almaya calisiyor boyle yaptigi icinde ben fazla verimli emdigini düsünmüyorum sizde boyle durumlar yasadiniz mi neden olabilir acaba?