Kızlar merhaba,9ay 20 günlüğüz on aylık olmamıza soooom on günümüz☘️ Nasılsınız nasıl gidiyor, bebek beslenmeleri nasıl? Biz anne sütü alımını biraz azalttık gün içerisinde sadece iki kere emiyor gece harici, ek gıda da iki ara iki ana öğün şeklinde gidiyoruz, üst dişlerimiz gelmeye hazırlanıyor,hiç yalnız kalmak istemiyor,odadan çıktığım an kıyamet kopuyor 😞 emekleme komando şeklinde devam ediyor, ayağa kalkabiliyoruz, yürüme arkadaşından tutup yürüyebiliyor, heyecanla adımlarını bekliyoruz❤️Sizlerin beslenme düzeni nedir? Anne sütü yada formül süt hangi sıklıkla ve günde kaç kere alıyor? Hangi fiziksel aktiviteleri yapıyorsunuz?🌸