Woody inşallah kısa vadede sorununuz çözülür. Alerji maalesef çok zor oluyor. Diyete rağmen 7. Aya kadar sürdü bizim gaz sancılarımız. Arada hala gaz yokluyor.
bir kaç aydır eline kaşık veriyorum, kaşığı batırmayı ağzına almayı biliyor ama dolduramıyor tabi ki. O oyalanırken de ben yediriyordum. Artık ağız tadı oluştu galiba sebze hasladıgımda beğenmiyor, köfteyi başından beri sevmemişti zaten.
ufak bardaklardan alıp onları denemek çok iyi fikir, birde onu deneyeyim bakalım. Teşekkür ederim☺️