Gulzdmr Biberonla 2. Ayında red yaşayan da var,hiç red yaşamayan da var.Bebeğe bağlı bir durum. Sağım ise gereksiz ve ayarsız yapıldığında tazyik oluşturur,tazyik de başka sorunlar doğurur.Emzirme dönemi hakkında eğitim almanızı öneririm çünkü 1-2 aylık süreç değil, kesin çizgileri olan bir dönem değil, anne-bebeğe bağlı olarak yaşanan sorunlarda çözümleri herkeste aynı olabilen bir dönem hiç değil.