Kızlar selam
oğlum bugün 11 gibi aşı olucak 🤦🏻♀️
ve burda okuduklarıma göre biraz tedirginim aşısı huysuzluğu olacak diye önerisi olan varmı daha az huzursuzluğu olsun diye mesela calpol veriyorlarmış sanırım aşıdan sonra hemen versem olurmu yoksa belli bi saat geçmesi lazımmı