[silindi] Belimden girip kasıklarıma vuran bı sancı var hareket ettikçe çoğalıyor yumurtlama döneminde deilim adetim 2.5 hafta önve bitti geceden beri artık çok kötü sancı vuruyor belimin sol tarafı özellikle😶 Afedersiniz birde rahimimdede oluyor sancı
Arinbebe [silindi] hamilelik ihtimaliniz var mi ? Yoksa üsütmüs olabilirsiniz ya da idrar yolu enfeksiyonu olabilir
tatlisert [silindi] benimde rahmimde saniyelik sancı olup geçiyordu. Daha önce bu ağrıyı hiç hissetmemiştim meğerse hamileymişim. Tabi benim adet günümde geçmişti.
[silindi] Arinbebe ewet korunmuyorum 5 6 aydır ama bilmiyorum sanmıyorum ihtimal varmı bilmiyorum ama enfeksiyon vardı doktor fitil antibiyotik tedavisi uyguladı kontrole gittiğimde gecmisti
[silindi] tatlisert cnm bnde kızımda hiç bu ağrıyı hissetmedim ama bu feci bı agei evet saniyelik olup geçiyor 😥özellikle belimin sol alt kısmı anlatamam nasıl ağrıyor
tatlisert [silindi] batma gibi oluyor dimi? Ben ağrı olduğunda ağlıcak gibi oluyordum. Ama siz enfeksiyonda var dediniz belki ondan da olabilir. Biraz daha bekleyip test yapın gönlünüzdeki olur inşallah 😊
[silindi] tatlisert inşallah bklm cnm evet boyle saniyelik batma gibi oluyo evet enfeksiyon vardı doktora gittim geçmiş dedi cnm bilmiyorum ki