Merhaba arkadaşlar bebeğim 16aylik iştahsız şekilli tabak yapmamı söyledi doktor bununla ilgili bir sayfa varmı örnek olması için yaratıcılığım yok.birde gece çok uyanıyor ne veriyorsunuz doktor süt verebilirsin dedi tok tutmuyor sanırım 5kere 100 ml olarak veriyorum yine de sabaha kadar kalkar kesinlikle başka ne verebilirim biberon alışkanlığı yapıp yapmadığını nasıl öğrenebilirim neler önerirsiniz? yardımcı olursanız sevinirim