Rknn Biz doktora gittik canım hipokort dıye bı ilaç verdi geçmedi bır daha gittik locoderm dıye bı ilaç verdi o biraz geçirdi ama sadece yüzünde değildi bizimki göğsünde de vardi
Musa-Betul Coresatin pembe olanı çok iyi geldi benim bebeğimin yüzündede vardı hemen geçirdi ve kortizon yok içinde istediğin gibi kullan