Oğlum 1 aylık aşırı derece gaz problemş var nursey kullandık pek bir işr yaramdı bize sanki dahada fazlalaştı yada bağışıklık kazandı şuan biogaia kullanıyoruz etkisini biraz gösterdi kaka yapamıyor gğnde bir kere oda zorla aglıya sızlıya anne sütüyle besleniyor bu arada o ıkındıkça ben üzülüyorum bir önericgnz vs bişi varmı