Denizarass Sevgili anneler, ben memur olarak çalışıyorum. Kamuya esnek çalışma saatleri getirildi herkes 10-4 arası çalışıyor. Merak ettiğim şey ise bu durumda süt izni kullanılıyor mu bilgisi olan var mı
Denizarass Nvys2320 canım bir buçuk saat mi kullanıyorsun bebeğin 6 aydan büyük olduğu için mi? Ben başlarsam eğer bebiş 5 aylık olucak