Mom105 vala sıkıntı bu işte covid-19 suçlu bişey yapamıyoruz 😃şaka şaka inanki bende 20 kilo var nasıl verecem bilmiyorum, senin 5 kilo hiç bişey çiçek ya,gine de sen verebildin ben hiç hemde emziriyorum 9.5 aylık kıyamıyorum sütünü kesmek 🤷🏻♀️. Bence sıkıntı yapma