daisybebek Çok şükür aç değil açıkta değil, emziğe zor alıştı velet hatta hala ona arada itici geliyor, herkesin bebesi gibi bununda eli hep ağzında neyse dedim geçici ama 2-3 gündür parmağını emiyor 🤦🏻♀️ Nasıl vazgeçirebilirim
Sonsuzmutluluk daisybebek vazgeçmiyolar malesef kızımda emiyor 2 aylıktan beri 3. Aya yaklaştık hala emiyo ve midesini bulandırıyo her gördüğümde çektim ama olmuyor ben baş edemedim
Gizemela daisybebek vazgeçirmeye çalışma bırak tanısın ellerini bu çok doğal bir süreç sonrasında kendisi bırakıyor zatn😍
_MelekAnnesi daisybebek benim kızım şimdi 4 aylık. Ellerini keşfettiği için ben hiç dokunmadım. önceden gözlerine giderdi elleri. Siz de ellerini çekmeyin bence. Hatta arada çoraplarını da çıkartıyorum ayaklarını birbirine sürtsün keşfetsin diye.
Damla93 daisybebek 10.aydan selamlar bazen diyorum bana da ver annecim bu kadar tatlımı o parmak öyle bi iştahla emiyoki elini yutucak sanki 😀
umutvar1 Sonsuzmutluluk doktorumuz ellerini keşfettiği için bunun iyi bir şey olduğunu söylüyor. Yarın öbür gün ek gıdaya geçtiğinizde eline verdiğiniz yiyeceği kafasına gözüne değil ağzına götürecek diyor. O yüzden bırakın emsin. Zamanı gelince bırakacaklar zaten. Bir de bu donemde damaklari kasiniyormus ellerinizi güzelce yikayip masaj yapabilirsiniz.
Sonsuzmutluluk umutvar1 evet haklısınız ☺️midesini bulandıryor öğürüyor öle oluncada panikliyo insan ellerini yıkıyorum aralarda
ipekkizimm daisybebek cok normal müdahale etmeyin. Dr.umuz da aynı şeyi söyledi. Kendi kendine bırakıyormuş. Bizim de oyle oldu ve bıraktı. Ellerini kesfetme donemi endişelenmeyin ellerini temiz tutun yeterli
Vera1810 daisybebek vazgecırmeye çalışma dünyayı boyle keşif edecek canım onu engellemen motor gelişimi olumsuz etkiler engelleme