Ibomm tek marka var piyasada “bi uyku” olarak geçiyor. evet fiyatı çok fazla ben 430a aldım ama inanın sabaha kadar hiç uyumadan sallıyodum cünkü durduğu an uyanıyodu, ayaktada indirince direk ayaklarıyla ittirip ağlamaya başlıyodu falan. emzirdiğim dönemde aynı dediğiniz gibi 2 çekip bırakıyodu. çok zor gerçekten buna çözüm bulmak, ben uyku eğitimini denedim ama boğazları yırtılana kadar ağladığı için pes ettim