Selam hanımlar. Saglık ocagındaki kabızlık yaptıgı ıcın drun onayıyla microfer kullanıyoruz 15 gundur.Gece yatmasına yakın aç karnına verıyorum.
Yalnız birşey dikkatimi çekti onu verdiğimden beri geceleri baya gazlanıyor ya da huzursuzşanıyor bilmiyorum kıvrım kıvrım kıvranıyor gece. Hatta denemek için bu gece vermedim hiç kıvranmadı çocuk.
Microfer gaz yapıyor olabilir mi?yada huzursuzluk.
Siz gün içinde ne zaman veriyorsunuz. Sıkıntı yaratıyor mu?