Sezeryan doğum yaptım, 30. günden sonra akıntım beyaz normal vajinal akıntı olarak geldi takip ettim ve bir damla kan yoktu. Dün 40ım doldu ve ben 38. Günümde kasık ağrısı çekmeye başladım yavaş yavaş ve 40.gün regl oldum şansa bakar mısınız ya😂 başina gelen var mı ben bu kadar kısa bir sürede regl olmayı beklemiyordum.