Vinividiviciii bende de tek sandalyeli model var. Zaten yaslanıp saatlerce oturmuyorlar sırt kısmı önemli değil bu yüzden, oturma yeri de gayet rahat. Oğlum bayılıyor, üst yüzeyi yaz sil oldugu için cok da kullanışlı ama iki çocuğa yeterli boyutta gelir mi bilemiyorum aynı anda iki cocuk resim defteri ile boya yapamaz bence.