arassmother Arkadaşlar bebeğim iki buçuk aylık geceleri bazen uyanmadan uyuyor o zamanlarda uyandırıp emzirmem doğru mu artık kendi istemediği sürece uyandırmama gerek var mı gündüz uykusu çok yok gibi en fazla 1:15 dk kadar uyuyor 💤
ruN arassmother bizde 2 buçuk aylık oldu gündüz bizim de uykusu çok az geceleri de istedikçe emziriyorum uyandırmıyorum
Kmsal78 arassmother Doktorlar bile kendi acikinca kalkar diyor kuzum benim bebegimde oyleydi asla geceleri uyanmazdi zaten acikinca kendisi kalkiyor benden tavsiye uyuyabildigin kadar uyu suan 4 ayligiz ve ayakta o gunlerimi ariyorum 😂😂😂
Zeyna_ Kmsal78 Seyhan06 arassmother 1 aylıkken nasıldı Bebeğinizin uykuları? Şu an 1 aylık ve uykusuzluktan bitmek üzereyim. Benimde 2 aylıkken öyle olurmu acaba 😟😟
Yenianne0606 arassmother kaldırma bence alışır çünkü. Artık büyümüş kendisi uyanır acıkınca ama bi doktoruna danış tabi
Seyhan06 Kmsal78 bazı doktorda kaldır diyo valla bende neyapacağımı şaşırdım uyandırdım sallıyorum inşallah uyur😂
arassmother Kmsal78 bazı doktor kaldır diyor bende kıyamıyorum kaldırınca zaten uykudan emmiyor falan filan 😊
Kmsal78 Seyhan06 Kaldirdigim zaman o kadar huysuz oluyordu ki gecenin bir körü doktorumu arayip anlattim oda kaldirma o zaten acikinca kalkar diye soylemisti hep oyle yaptim ilk isim sabah kalkar kalkmaz onu doyurmak oluyordu zaten 8 saate kadar uyumalari normal valla sende uyu uykusuz kalirsin zaten az daha buyusun degisiyorlar kuzum
Gupsemmm Seyhan06 benım bebegimde 2aylık sabaha dağru sancısı oluyor tısılaması başlıyor uykusnun arasında emziriyorum uyandırmadan ger yatıyor böyle iki kez yapıyorum ama bazende uykusu kaçarsa ne mümümkün 1.5. 2 saat ayaktayım
Seyhan06 Kmsal78 ben 5 saati geçirmemeye çalışıyodum genelde ağlıyo zaten acıkınca. Şimdi sallıyorum işte uykusu açıldı bir kere😂
Seyhan06 Kmsal78 kaç saat uyuyor genelde sizinki bizde gündüz uykuları çok kısa gece uyuyo böyle uzun
Kmsal78 Seyhan06 Benimki suan degisti kuzum ondan uyuyin bol bol diyorum 2 aylikken gunduzleri en fazla yarim saat uyuyordu 3 kere gece ise saat 11 yada 12 de yatip 8 bazen 9 a kadar uyurdu ama suann hala ayaktayiz ve mizmizzzz 😂 cok ariyorum cokkkk
Seyhan06 Kmsal78 bende çok korkuyorum değişmesinden en azından kesintisiz 4 5 saat uyuyorum diyorum bu saatten sonrada pek uzun uyumuyo. Gece uykusuzluğu çok kötğ oluyor allah yardım etsin bütün annelere
Seyhan06 Zeyna_ benim doğduğunda beri değişmedi gündüz uykuları az gece daha uzun uyuyo 40 ı içindeykende kaldıramazdım uyanmazdı uğraştırırdı
Kmsal78 Zeyna_ Olur kuzum sabret bende 1 aylikken cok cektim valla asla uyumuyordu uyusa bile 1 saate kalkip emmek istiyordu
arassmother Zeyna_ bir aylıkken de gece iki kez kaldırıyordum birinde kendi kalkardı diğerini ben kendim kaldırıyordum
Kmsal78 Seyhan06 Amin o yuzden ben hic uyandirmadim suan uyumada bile gozume batmiyor durabiliyorum Allaha sukur ya
Seyhan06 Kmsal78 ben bir aylıkken uzun uyumayı çok özlemiştim hep gece yatıp sabah kalkmak istiyordum 😂 ilk başta emzirememiştim mama yiyordu eltim uyu diyodu 2 saat sonra bebek sesi duydum sanıp uyanıyordum lohusa psikolojisiydi galiba köpek sesini bile çocuk ağladı zannederdim
Kmsal78 arassmother Bacim yat uyu ac olan insan zatn ciglik cigliga agliyor 😂 vallahi suan uyudu bende yatacam artik dusun cok ariyorum su gunlerimi 4 ayimiza girdik huzursusuz biraz 😂